Проблемна тема для роботи педагогічного колективу у 2021/2022 навчальному році: «Удосконалення компетентнісного підходу в навчальному процесі в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, як передумова виховання успішної соціально-адаптованої особистості, громадянина України».
Формування професійної мобільності педагогічних працівників:
- підвищення якості освіти, рівня педагогічної компетентності педагога;
- створення умов для організації навчально-виховного процесу за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної середньої освіти,обдаровань і нахилів учнів (вихованців).
- сприймання і уміння реалізувати інноваційні процеси в практиці педагогічної діяльності;
- забезпечення особистісної реалізації змісту освіти, індивідуалізації навчання.
- формування патріотичної свідомості учнів, почуття любові до Батьківщини на прикладах боротьби українського народу за свободу і державну незалежність;
- розвиток особистості на ідеях гуманізму, толерантності, духовності;
- формування активної життєвої позиції учнів;
- формування здоров’язберігаючої компетентності дітей;
- дотримання фінансово-господарської дисципліни;
- забезпечення вимог до охорони праці, санітарно-епідеміологічного стану в закладі.
Нормативно-правове забезпечення:
Закон України "Про повну загальну середню освіту"
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки
Типові навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів:
- 1 - 2 клас
- 3 - 4 клас
- 5 - 9 клас
- 10 - 11 клас