Проблемна тема для роботи педагогічного колективу у 2021/2022 навчальному році: «Удосконалення компетентнісного підходу в навчальному процесі в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, як передумова виховання успішної соціально-адаптованої особистості, громадянина України».

Формування професійної мобільності педагогічних працівників:

- підвищення якості освіти, рівня педагогічної компетентності педагога;

- створення умов для організації навчально-виховного процесу за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної середньої освіти,обдаровань і нахилів учнів (вихованців).

- сприймання і уміння реалізувати інноваційні процеси в практиці педагогічної діяльності;

- забезпечення особистісної реалізації змісту освіти, індивідуалізації навчання.

- формування патріотичної свідомості учнів, почуття любові до Батьківщини на прикладах боротьби українського народу за свободу і державну незалежність;

- розвиток особистості на ідеях гуманізму, толерантності, духовності;

- формування активної життєвої позиції учнів;

- формування здоров’язберігаючої компетентності дітей;

- дотримання фінансово-господарської дисципліни;

- забезпечення вимог до охорони праці, санітарно-епідеміологічного стану в закладі.

Нормативно-правове забезпечення:

Закон України "Про освіту"

Закон України "Про повну загальну середню освіту"

Наказ №306 від 17.03.2015 Про затвердження Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні»

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки

Типові навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів:

  • 1 - 2 клас
  • 3 - 4 клас
  • 5 - 9 клас
  • 10 - 11 клас
Кiлькiсть переглядiв: 258